FILMPAKKERNE

Du kan nu se hvilke film der er programsat til den kommende filmklubsæson.

Et medlemsskab i Aalborg Filmklub koster 140 kr. og giver adgang til at se fire film på det hold man vælger at tilmelde sig. Børn fra samme skole, som vælger samme hold og ugedag, tildeles sædvanligvis  ugedagen i den samme uge som de andre fra klassen. Ved eftertilmelding kan dette ikke garanteres.

Altså: Går du i 4.b og vælger hold 2 onsdag i den primære tilmeldingsperiode fra 11.09 - 29.09 - så får du den samme onsdag som de andre på din skole, der har valgt hold 2 onsdag.

Alle film vises i Nordisk Film Biografer, Kennedy Arkaden Aalborg.

Holdinddelingen er aldersbestemt, men man kan altid vælge at tilmelde sig et yngre hold. Hvis du f.eks. går i 3. klasse og har mest lyst til at se filmene på hold 1 - så er det bestemt en mulighed.helle 2

Hvis der er flere der skal følges ad på samme ugedag, må I lave en samlet tilmelding på alle børn, også selvom de skal gå på forskellige hold. Husk navn, adresse og fødselsår på alle under 18 år.

KUN filmklubbens medlemmer har adgang til forestillingerne i Nordisk Film Biografer, Aalborg, det er IKKE muligt at købe billet til en enkelt forestilling.