Hold 3: 6. - 8. klasse

Beskrivelse:

Alle forestillinger på Hold 3 begynder i Nordisk Film Biografer, Kennedy Arkaden kl. 16.00

Husk hvis I er flere der skal følges ad, at tilmelde jer sammen her på hjemmesiden..

Husk at påføre navn, adresse og fødselsår på alle deltagere under 30 år. Kun filmklubbens medlemmer har adgang til forestillingerne i BioCity, det er IKKE muligt at købe billet til en enkelt forestilling.

Film:

SHAZAM! - FURY OF THE GODS

Shazam web

USA 2023 - Engelsk tale

David F. Sandberg

Vises fra kl. 16:00 til ca. kl. 18:05

Filmen vises i perioden 13-11-2023 - 08-12-2023

Beskrivelse:

Superheltefilmen 'Shazam! 2: Fury of the Gods' er fortsættelsen til Shazam!, hvor den unge dreng Billy Batson får tildelt superheltekræfter, når han siger ordet "shazam". Billy og de andre plejebørn i familien kæmper for at håndtere livet som teenagere, mens de lærer at styre deres superkræfter.

TOP GUN 2 - MAVERICK

top gun M 2 web

USA 2022 - Engelsk tale

Joseph Kosinski

Vises fra kl. 16:00 til ca. kl. 18:05

Filmen vises i perioden 08-01-2024 - 02-02-2024

Beskrivelse:

Enestående flot lavet 2’er, som kan nydes mere end én gang på det store lærred og gennem det rigtige lydanlæg. Kravl med ind i cockpittet sammen med gode gamle Maverick og den nye dreng i klassen, løjtnant Bradley Rooster Bradshaw. I lav højde over fjendtligt terræn!

GREMLINS

Gremlins 7

USA 1984 - Engelsk tale

Joe Dante

Vises fra kl. 16:00 til ca. kl. 17:40

Filmen vises i perioden 05-02-2024 - 15-03-2024

Beskrivelse:

En gyserkomedie klassiker helt tilbage fra filmklubbens første sæson. En far kommer hjem fra Chinatown med et usædvanligt kæledyr, en Mogwai, som gave til sønnen. Reglerne er enkle: Hold din Mogwai væk fra vand. Det er en forrygende historie, som vi glæder os til at genoplive på det store lærred.

lost city til karussel

USA 2022 - Engelsk tale

Aaron Nee & Adam Nee

Vises fra kl. 16:00 til ca. kl. 17:50

Filmen vises i perioden 18-03-2024 - 23-04-2024

Beskrivelse:

En berømt og elsket forfatter havner sammen med sin fiktive hovedkarakter inde midt i junglen, hvor de bliver nødt til at arbejde sammen, hvis de skal overleve naturen og de banditter de er i hælene på dem. Alle er på jagt efter Den Forsvundne By og den legendariske skat.