Medlemskort

ET MEDLEMSSKAB I AALBORG FILMKLUB KOSTER 140 KR. OG GIVER ADGANG TIL 4 FILM PÅ DET HOLD, MAN HAR TILMELDT SIG.

Medlemskortet udsendes til skolerne efter efterårsferien - i løbet af uge 43 og 44.

Medlemskortet giver adgang til Aalborg Filmklubs forestillinger på de påtrykte datoer.

På dit medlemskort fremgår også hvilken sal du skal se film i.

Børn fra samme skole, som i den primære tilmeldingsperiode (fra den 11.09- 29.09) vælger samme hold og ugedag, tildeles ugedagen i samme uge som de andre fra klassen.

Medlemskortet skal medbringes og tjekkes ved indgangen - så pas godt på det!

Ved bortkomst af medlemskort, kan erstatningskort købes for 10 kr. Henvend dig i døren til en af os der tager imod til forestillingerne, så skal vi hjælpe dig.

KUN filmklubbens medlemmer har adgang til forestillingerne i Nordisk Film Biografer, Kennedyarkaden, og det er IKKE muligt at købe billet til en enkelt forestilling.

Vi tager forbehold for de i programmet nævnte spilledatoer - ved begrænset tilmelding indskrænkes naturligvis antallet af spilledage.