afk-logo-2018
Hold 3 - 6.- 9. klasse
THE LOST CITY

Samarbejdet med Nordisk Film Biografer, Aalborg

Aalborg Filmklub er er FORENING, der lejer sig ind i en FORRETNING. Vi har det bedste samarbejde med Nordisk Film, Kennedy om vores fælles opgave - i respekt for hinandens regler - at skabe det mest optimale rum for den store fælles filmoplevelse. Samarbejdet indebærer også at vi håndhæver følgende regel:

Medbragte snacks, mad og drikkevarer må ikke nydes i biografen.

Det betyder selvfølgelig ikke, at medlemmerne nødvendigvis skal faste sig gennem biografturen. For at undgå alt for stort pres på forældrenes økonomi, tilbyder Nordisk Film Biografer Kennedy færdigpakkede og overskuelige løsninger til rimelige priser.

helle 1Aalborg Filmklubs medlemmer skal, som alle andre gæster, følge de gældende regler i danske biografer, og vi anbefaler de af vores medlemmer, der ønsker at købe snacks og/eller drikkevarer – at medbringe kontanter i form af en 20’er eller mere.

Det letter ekspeditionen, og letter samtidig forventningspresset på niveauet - i forhold til hvor meget guf man skal have med ind og se film.

Kom i god tid, vi tager imod og lukker ind fra kl. 15.15.