Jeg skal tilmelde en gruppe børn, skal alle oplysninger indtastes manuelt?

Du kan bare copy/paste navn, adresse og fødselsår fra et andet dokument (Excel eller andet) ind i feltet.

De andre børn i klassen har tilmeldt sig sammen allerede - hvordan kommer mit barn på samme hold?

Indtil første tilmeldingsrunde med start den 12. september er overstået, kommer ALLE fra samme skole/klasse afsted samme datoer, hvis de vælger samme hold og ugedag.

Ved eftertilmelding fra den 30. september gælder denne regel selvfølgelig kun, hvor der er ledige pladser tilbage.

Far og mor vil gerne skiftes til at køre, kan de dele et medlemskort ?

Ja, forældre/chauffører kan skiftes til at komme ind på samme medlemskort.

Nu har vi tilmeldt os - hvordan og hvornår får vi så medlemskortet?

Medlemskortene pakkes og sendes til skolerne i løbet af uge 43 og 44.

Mit medlemskort er blevet kogevasket, spist af hunden, forsvundet, tørretumblet - hvad gør jeg?

Skriv til os og få verificeret dit medlemsskab. Så har vi et nyt medlemskort klar til dig næste gang du skal i filmklub.

Der er lukket for tilmelding - hvad gør jeg for at få et medlemskort?

Sender en mail til aalborgfilmklub@gmail.com

Jeg har fået besøg af min fætter fra Helsingør, kan han ikke komme med ind?

Nej desværre - vi må IKKE sælge billet til en enkelt forestilling. Det er en klub KUN for medlemmer!